気づけばカフェのトリコ

実際にカフェ・喫茶店へ行き、おいしいドリンク・料理を紹介して行きます!

大人の味!ファーストキッチンのコーヒー

はい、ポールです。


11月も半分ぐらいになりましたね!もう来月で今年も終わりなんだと、時の速さを感じます。


さて、今回はファーストキッチンへやってきました!僕自身、そんなにファーストキッチンは行かないのですが、友人の勧めで行くこととなりました(笑)

〜深い味わいのコーヒー〜


ファーストキッチンでコーヒーを飲むのは初めてなので、ちょっぴり楽しみがありました。



こちらがファーストキッチンのコーヒー。


一口飲んでみると、コーヒーの香りも良く、余韻が長く続きました。まるで、喫茶店でいれたかのような、深い味わいでした。

〜時間が経っても、酸っぱくならない〜

一般的なコーヒーは、時間が経つと酸味が強くなっていきます。しかしファーストキッチンのコーヒーは、時間が経っても味が変わりませんでした。


アイスコーヒーなので、氷が溶けたぶん酸味が抑えられたのかもしれません(笑)


ファーストキッチンのコーヒー、1杯飲んでみてください!!

以上、ポールでした!


English article from here!

★Adult taste! First kitchen coffee★

Hey! I'm poal!


It's about half as long in November! I will feel the speed of time if it is already over again next month and this year.

Well, this time I came to the first kitchen! I myself did not go so fast kitchen, but I decided to go with my friend 's recommendation.

~ Coffee with a deep flavor ~

I am the first time to drink coffee at the first kitchen. Therefore, it was pleasure.


This is the first kitchen's coffee.


After drinking a bite, the scent of coffee was good, and the lingering continued for a long time. It was like a deep taste as if it was in a coffee shop.


First kitchen was a fast food shop so it was a surprise.


~ Even if time passes, it will not get sour ~

For general coffee, acidity becomes stronger as time passes. But the coffee in the first kitchen did not change the taste even after a long time.


Because it is iced coffee, ice melted, perhaps the sourness was suppressed.


Please drink a cup of coffee in the first kitchen! !


Well then, next time!